Artikel Menarik

08 December 2010

Profile Baru Facebook

Aku melayari facebook seperti biasa dan setiap hari aku melakukan aktiviti aku dengan surfing ataupun melayari website di merata-rata tempat untuk mendapat info-info terkini yang menarik. Dengan itu aku bertemu dengan satu info yang mengatakan facebook telah menukar profile baru yang agak canggih dan nampak rancak sekali.

Di dalam profile facebook baru ini, nampak lain sekali daripada profile facebook yang lama iaitu profile yang lama nampak kosong sahaja dan profile yang baru nampak penuh di dalam profile korang itu.

Mungkin ada sesetengah orang yang tidak tahu perkara ini. Penukaran profile facebook ini telah di langsungkan beberapa hari yang lepas tetapi aku baru tahu dan ianya amat menarik daripada yang biasa.

Jadi, tunggu apa lagi? mari kita tukarkan profile facebook korang yang lama kepada yang baru. Macam mana? Senang sahaja itu! Korang masuk di dalam facebook kawan korang yang telah mengunakan profile baru ataupun dengan masuk di sini. Korang baca selanjutnya disitu.

Tahniah! Profile facebook korang telah bertukar kepada wajah yang baru!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment