Artikel Menarik

22 February 2011

Apa Yang Lelaki Patut Tahu Pasal Perempuan

Kalau yang dah berbini tu mesti dah sedia tahu camne perangai isteri memasing tapi takdelah semua isteri kat Malaysia ini tak okey. By the way, yang takde calon atau tengah nak cari calon maka korang patut tahu supaya takde kena culture shock kalau jadi kat batang hidung sendiri nanti. Jadi, apa dia? Jom kita baca kat bawah ini.

1) Orang perempuan memang pandai nak berjimat cermat.

2) Tapi pantang nampak perkataan "sale", "diskaun" dan yang sewaktu dengannya... gatal je tangan nak beli walaupun tak penting.

3) Suka beli baju dan kasut yang mahal... yang ada jenama tapi tak pakai. Simpan dulu kot! Nanti kalau ada majlis yang sesuai baru pakai.

4) Walaupun masih banyak baju dan kasut yang masih okey untuk dipakai atau yang tak pakai lagi pun ada lagi tapi diorang tetap jugak nak beli.

5) Bila pakai baju baru korang puji penampilan diorang tapi diorang pulak tak percaya keikhlasan korang. Diorang sangka korang perli atau hanya nak ambil hati.

Tak semua perangai yang sama sebegini, cuma ada sesetengah sahaja. Untuk menjamin masa depan, kenalah pilih perangai yang ok sikit. Biasalah! Rambut sama hitam tapi hati lain-lain. HAHA!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

6 comments:

  1. rumit memahami hati wanita? hehehe. belajar la selagi hayat masih ada. nais entri by the way.

    Entri Terkini : 10 Manusia Terkenal Yang Sebenarnya Tidak Pernah Wujud

    ReplyDelete
  2. hehe.. boleh la nak katakan betul semua tu

    ReplyDelete
  3. @antudegil - betul tuh!

    @Abu Mansur - mmg! untuk menjaga ati wanita!

    @mOhd irWAn - sesetengah je.. x semua!

    @mira_nas - boleh jadi jugak! :D

    ReplyDelete
  4. hahaha~
    tp as said x semua kan~
    tp jgn terkejut klo ade lelaki yg mcm tue jugak~
    mgkin item dr segi gadget or pape lah~
    lebih kurang jugak tue~
    hee~

    p/s:jgn marah ye lelaki~

    ReplyDelete