Artikel Menarik

22 February 2010

Cerita Ini Cerita Aku

Aku telah kembali blogging setelah lama menyepi kerana sibuk menyiapkan satu komuniti baru yang paling best dan terRANCAK pada abad ini dan designnya hanya simple dan kemas.

Aku mengharapkan juga kepada para blogger untuk support juga forum ini kerana di situlah kita berkongsi pendapat serta ilmu yang ada supaya orang MALAYSIA tidak ketinggalan jauh dari segi sebuah komuniti di dalam internet serta ilmu! kerana? ilmu itu penting.

Aku tahu semua orang hanya mengharapkan ganjaran tetapi forum ini bebas advertising dan kemungkinan juga akan di letakkan kerana ingin support duit server? sapa mau bayar selain administrator di sana? betulkan? kena fikir dan thinking duit server ingin memantapkan website.

Cerita ini hanya aku yang tahu kerana itulah aku namakan posting ni cerita ini cerita aku di sebabkan kekosangan idea yang melampau di samping ingin membangunkan website.

Korang mesti tertanya-tanya? apa benda la dalam posting ni dia merepek? aku pun kurang pasti apa aku tulis dan yang pastinya aku ingin mengajak semua para blogger ke komuniti ini iaitu RANCAK.ORG : Komuniti Paling Rancak Disitu. Terdapat juga di sidebar blog ini.


Ada sebarang masalah silalah beritahu kerana ingin memajukan website. Jadi tunggu apa lagi join lah sekarang....
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

3 comments: