Artikel Menarik

27 August 2011

Lama Tak Update Blog

Lama gila aku tak update blog aku yang usang dan huduh ini disebabkan aku malas! dan kesibukan itu bukanlah satu penghalang bagi seorang blogger yang terkenal macam aku ini (ayat nak skema jer padahal tidak pun).

Apa-apa pun aku akan update entri aku ini daripada semasa ke semasa untuk aku puaskan diri aku sendiri kerana ini blog aku dan cerita aku! Jadi aku kisah apa? kecuali aku tidak melanggar undang-undang dan segala peraturan.

Dekat sebulan jugaklah aku bersembunyi.dan menyendiri (yang ini tak kot) daripada tulis sepatah ayat dalam blog aku ini.

Apa-apa pun sekarang aku tengah sibuk dengan study jugak dan aku telah wujudkan sebuah website komuniti paling best punya! komuniti bukan untuk share-share illegal thing seperti movies, lagu, software dan lain-lain lagi tetapi berkongsi tentang ilmu yang korang ada dan orang lain takdak.

Jadi tunggu apa lagi, disamping aku buat entri ini aku nak promote sikit. HAHA! Jom masuk Sentap Network!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment