Artikel Menarik

11 April 2012

Anda Perasan Menarik

Menarik... Semua orang nak dikatakan menarik dan membuat tertarik bila dipandang. Tak kira lelaki atau perempuan, yang penting perasan menarik pasti ada dalam perasaan, baru la ada keyakinan pada diri. Korang akan terperasan menarik bila...

1) Ada mata yang tengah perhati atau memandang anda dua tiga kali imbas ataupun kerap sambil tersenyum-senyum gatai.

2) Diorang pepandang anda kemudian berbisik sambil jeling-jeling kat anda. Mesti tengah mengata anda itu menarik tak terhingga.

3) Anda sanggup perhabis duit beli mekap segala, pakaian baru serta berbagai aksesori kecantikan.

4) Nak ke kedai yang jauhnya tujuh lapan langkah pun nak berpakaian serba lengkap macam nak buat catwalk di atas pentas.

5) Tak pernah lekang membawa mekap walau ke mana jua. Paling lekeh pun kemana sahaja sikat mesti ada di sisi.

6) Pantang nampak cermin atau dinding cermin gelap, pasti berhenti sekejap untuk mengemaskan rambut yang sudah sedia kemas itu.

7) Asyik tidak puas hati nak berpakaian atau mekap. Asyik mengetest lapan sembilan kai tukar baju, mahu dua tiga jam nak bersiap jugak la gamaknya.

8) Tersipu-sipu sambil mengembangkan lubang hidung bila orang puji bernada perli mengatakan anda menarik. Nak mengaku nanti dikatakan bangga diri, kaau diamkan diri terasa rugi la pulak.

Jikalau anda mempunyai ciri-ciri di atas, memag sah anda memang perasan menarik dan jikalau anda sememangnya menarik pasti anda akan mempunyai sedikit ciri-ciri atau perkara di atas bukan? Jikalau tidak semua, pasti ada salah satu yang melekat untuk anda. Betul ke tidak? Anda yang tahu. HAHA!


Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

28 comments:

  1. xyah nk perasaan sgt laa but org2 cmni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . tetapi kalau perasan kadang-kadang pun ada bagusnya jugak :P

      Delete
  2. haha itulah perempuan . tp yg dinyatakan kat atas tuh pnpuan terlebih sudaaa . hihi :)

    follow awk .
    salam kenal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . mana nak tahu kan . tetapi entri ini bukan more kepada perempuan tetapi dua-dua belah pihak iaitu lelaki dan perempuan . hehe :P

      Delete
  3. ohh begituu hehehe. nasib baik takde hehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. yer ker ? bukan ade ? haha !

      Delete
    2. amboi2...kalau ada pun apa salahnya kan :P...perasan kan perasaan yang perlu ada untuk semua wanita...kehkeh :P

      Delete
    3. haha . bukan wanita sahaja . lelaki pun sama XD

      Delete
  5. Amboi.. Ngate dri snwi ke? Haha mengog trse jap yg part tgk crmin tu huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . takdak aih . aip ! trase ke :|

      Delete
    2. hala terase ! =.=" majok 5minit wuuu~

      Delete
    3. alolololo . meyh nak pujok ;)

      Delete
    4. heheheh yela syg~ pjok cpt! hahah gedik =.=

      Delete
  6. aisehmen. terperasan pulak. hehehe.

    ReplyDelete
  7. biase la pempuan..hihihi.. :) normal la..kang kate tak jage diri, selekeh, bising pulak lahi..kikiki..haaa, u dapat bini camtu nanti baru u tau..lalala ~! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . memang normal sebab itu semua perasan menarik XD

      Delete
  8. normal bro..semua org mesti pernah ada rasa cmtu :D
    tapi jangan lah lebih2 pulak -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . btul2 tuh sis . normal .
      kalau lebih2 nanti jadi benda lain la pulak . XD

      Delete
  9. hahaha ! aku mmg suka perasan menarik ! kekeeke

    ReplyDelete