Artikel Menarik

23 May 2012

Majlis Hari Jadi Idamanku

"Selamat Hari Jadi... Selamat Hari Jadi... Selamat Hari Jadi Anda, Selamat Hari Jadi." Bosandengan lagu hari jadi ini? Nak rasa hari jadi anda jadi best? Cuba anda buat perkara-perkara di bawah ini. Pastikan anda mencuba sebaik yang mungkin supaya majlis hari jadi idaman anda begitu menjadi...

1) Ada kek yang tingkatnya sama dengan umur. Sebagai contoh umur tiga tahun, kek tiga tingkat. Kalau umur lima puluh tahun, kek mestilah lima puluh tingkat. Lepas itu baru fikir cara nak tiup lilin tersebut.

2) Di sambut meriah bersama-sama dengan artis Hollywood, Bollywood, Kollywood, Malaywood, K-pop, artis Hong Kong dan pembesar-pembesar negara yang lain.

3) Diadakan siaran langsung, tertunda dan berbayar selama seminggu berturut-turut di semua stesyen TV dan radio.

4) Dapat hadiah paling koman dan low profile pun sebijik rumah banglo. Itu yang paling koman dan low profile... kalau paling grand tidak tahu la apa nak dikatakan.

5) Dapat tajaan mahupun sponsor oleh syarikat-syarikat korporat terkenal.

6) Tarikh hari jadi dimasukkan ke dalam kalendar dan diberikan cuti umum kepada satu dunia.

7) Dijadikan acara tahunan dan diiktiraf di dalam buku rekod Malaysia dan dunia.

8) Kemeriahan majlis hari jadi sama seperti kemeriahan anugerah bintang popular dan juga Oscar.

9) Diadaptasikan majlis korang menjadi sebuah filem hari jadi yang pertama dan paling hebat di dunia.

10) Sambut hari jadi dekat bulan atau mana-mana planet yang berdekatan dengan bumi.

Terdapat pelbagai-bagai ladi upacara untuk majlis hari jadi idaman yang amat diidam-idamkan oleh semua orang di dalam dunia ini termasuklah yang kemampuan dan juga yang kurang berkemampuan. Jadi oleh itu, tidak hiraulah kadang-kadang majlis idaman kadang-kadang bertukar menjadi majlis lain pula disebabkan kehebatan majlis hari hadi anda itu begitu terasa bahangnya...
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments: