Artikel Menarik

28 September 2013

Hilangkan Parut Dengan Hiruscar

Apakah Hiruscar?
Hiruscar ialah gel jernih tidak melekit, tidak berminyak dan cepat diserap oleh kulit bagi mengurangkan rupa parut yang ketara.
"Kesan Penyembuhan yang Cepat"

Hiruscar dirumus dengan gandingan MPS bersama Allium Cepa dan empat elemen lain yang bertindak pantas bagi meminimumkan pembentukan tisu berlebihan.

Ia juga membantu memulihkan dan mengeringkan luka secara semula jadi sambil menyusutkan parut yang tebal. Untuk melihat hasil terbaik, rawatan hendaklah diteruskan selama 4-6 bulan.

Tempoh rawatan mungkin berubah mengikut keadaan, saiz, jenis, keterukan dan usia parut.

Purata penyembuhan parut ialah 93% pada akhir minggu ke-12.

** 34 kali ganda tahap Quercetin (diperoleh melalui ujian HPLC)

Sebelum ini aku menggunakan produk Mederma dan hasilnya sangat berpuas hati untuk parut yang baru terhasil dan parut yang lama terhasil aku tidak pasti kerana parut terbakar aku di kaki semasa zaman hingusan yang agak besar tiada perubahan dan disebabkan itu aku mencuba produk Hiruscar Gel ini disebabkan mahal sedikit daripada Mederma.

Harga semasa aku membeli Hiruscar Gel ini ialah RM45 dan harga yang tertera pada kotak ialah RM58.50. Oleh itu aku tiadk pasti harga yang sebenar Hiruscar Gel ini.

Yang aku tahu Hiruscar ini terbahagi kepada dua iaitu Gel untuk parut biasa dan Postance untuk parut jerawat dan aku tidak berapa pasti jikalau Gel dipastukan untuk hilangkan parut jerawar dan kemungkinan menjadi tetapi mengambil masa yang lama disebabkan tiada arahan yang mengatakan tidak boleh Hiruscar Gel di sapukan di muka.

Yang paling bestnya Hiruscar ini mengandungi enam biomelekul iaitu MPS (Mucopolysaccharide Polysulphate), Allium Cepa, Allantoin, Aloe Vera, Vitamin B3 dan juga Vitamin E. Kesemua ini adalah untuk kesihatan kulit suapaya dapat memudar, melembut dan melembabkn kulit supaya kulit nampak seperti kulit asal.

Untuk memudahkan lagi proses pefahaman anda berkaitan dengan produk Hiruscar ini sila layari website Hiruscar untuk lebih jelas.

Dan akhir sekali aku sudah beli produk Hiruscar Gel dan aku ingin menghilangkan parut aku di zaman hingusan dahulu iaitu bermain api serta sebahagian kaki aku terbakar dan mengeluarkan parut yang tidak sedap mata memandang.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment