Artikel Menarik

21 September 2013

Perancangan Penukaran Domain ShakRoil.Com

Aku ingin menukar domain daripada shakroil.blogspot.com ke shakroil.com dan nampak cantik sedikit selari dengan kemajuan blog ini untuk dicapai.

Ianya dalam perancangan dan kemungkinan akan ada penukaran dalam masa terdekat ini.

Selepas ini blog ini menggunakan nama domain yang lebih nampak pro dan matang dari segi segala aspek.

Kemungkinan juga anda mesti terfikir kenapa aku tidak tukar hosting sekali?
Buat masa ini aku rasa cukup aku mengunakan Blogger dahulu sebelum menggunakan hosting sendiri disebabkan ada kisah dan pengalaman menggunakan hosting sendiri.

Tunggu maju dahulu sebelum menukar hosting sendiri. Betul atau tidak? Kalau ramai pelawat membaca blog aku ini sudah pasti akan aku tukar kepada hosting berbayar kerana bermacam-macam benda boleh buat tanpa batasan.

Itu sahaja aku hendak beritahu buat masa sekarang ini.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment