Artikel Menarik

28 October 2013

BBM Untuk Android Dan iPhone

bbm android iphone
Black Berry Messenger, (BBM) siapa tidak kenal dengan Messenger yang amat terkenal oleh pengguna Blackberry dan sekarang bukan sahaja pengguna Blackberry sahaja boleh mendownload aplikasi ini didalam peranti mereka tetapi untuk Android dan iPhone juga boleh berbuat sedemikian.

Bagi pengguna yang memuat-turun aplikasi tersebut pada Android dan iPhone, kini mereka terus dibawa ke halaman pendaftaran ataupun log masuk ke akaun BlackBerry sedia ada.

Melalui BBM untuk Android dan iPhone, ia membawakan sokongan permesejan asas, membolehkan pengguna kedua-dua platform tersebut menggunakan perkhidmatan permesejan yang terhad kepada pengguna BlackBerry sebelum ini.

Muat Turun untuk Android

Muat Turun untuk iPhone

Selepas ini aku dapat rasakan Blackberry yang dahulunya terkenal dengan BBM iaitu apabila menggunakan BBM pasti mereka akan minta nombor BB Pin dan kini Android dan iPhone juga ada semua itu.

Aku dapat rasakan tiada kelebihan pula buat Blackberry buat pada masa sekarang ataupun aku tidak tahu. Apapun semua tidak kisah. Mari tambah kenalan kita semua dengan menambah rakan di BBM dengan menggunakan nombor pin.

Nombor BBM Pin aku ialah : 75D6654A (ShakRoil eWanT)
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment