Artikel Menarik

23 October 2013

Skyscraper Banner Nuffnang Panjang

Setelah hampir bertahun-tahun menggunakan Nuffnang dan kali ini aku baru perasan buat pertama kali bahawa Nuffnang mengeluarkan banner jenis Skyscraper yang bersaiz panjang daripada saiz asal iaitu 160 x 300.

Iklan tersebut merupakan Iklan daripada mereka sendiri iaitu ChurpChurp.
Apa-apa pun aku amat setuju jugak dengan iklan Skyscraper Banner yang panjang ini kerana senang orang lihat dan senang juga orang klik dan juga lagi senang juga untuk duit aku masuk lebih. HAHA! (gelak jahat).

Tetapi jikalau lagi elok dan menarik jikalau Nuffnang membuang ads by nuffnang yang berada di bawah banner kerana macam mengganggu kekadang. Kemungkinan juga cara pengiklanan daripada Nuffnang juga kot tetapi aku cuma bagi cadangan untuk memperkemaskan lagi iklan yang sedia ada.

Apa-apa pun terima kasih Nuffnang dan juga ChurpChurp kerana menyerikan blog aku untuk menjana duit sampingan. HUHU! Tanpa anda siapalah saya. HEHE!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment