Artikel Menarik

12 November 2013

Nad Zainal Enggan Dilabel 'Artis Bermasalah'

LUMRAH bergelar anak seni, pastinya tidak dapat lari dari gosip dan kontroversi.

Pernah dituduh bersekedudukan dengan teman lelakinya itu, bintang Sunsilk Impian ini, juga dilabelkan sebagai artis yang sombong kerana kurang mesra melayani peminatnya.

Menafikan sekeras-kerasnya tuduhan yang dilemparkan itu, Farah Nadia Zainal Abidin, 23, atau lebih dikenali sebagai Nad Zainal, menegaskan dia bukanlah manusia yang mudah lupa diri, sementelah mahu bersikap sombong dengan peminat yang selama ini banyak memberi sokongan kepadanya.

"Ini semua salah faham. Mungkin bila bersuara saya agak kasar dan lantang, tetapi tidak bermakna saya tidak menghormati peminat.

"Sejak belajar teater di Aswara (Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan) lagi, saya dah biasa bercakap lantang dan itu normal bagi pelajar teater seperti saya.

"Saya minta maaf jika ada pihak yang kurang senang mengenai perkara tersebut, tambahan pula dengan rupa paras saya yang garang membuatkan ramai yang berfikir saya sukar didekati," kata Nad.

Enggan dilabel sebagai artis yang bermasalah, Kata Nad, dia sedaya upaya untuk menjauhi segala kontroversi. Namun sebagai manusia biasa, ada kalanya dia tidak mampu menepis semua dugaan yang datang.

"Memang kita tak boleh nak elak gosip yang datang. Apatah lagi untuk menghentikan mulut orang.

"Tetapi saya percaya 'diam' itu lebih baik dan saya akan lebih berhati-hati selepas ini," katanya.

Bukan masa 'berdua'

Tidak pernah merahsiakan hubungan cinta yang terjalin, aktres yang semakin mencipta nama ini bagaimanapun masih belum sedia untuk melangkah ke alam perkahwinan.
Bukannya tidak serius bersama Azwan Kombos, sebaliknya dia menyerahkan urusan itu kepada Ilahi.

Malah, pelakon yang terkenal menerusi drama Kampung Girl ini, memberitahu dia tidak mahu terlalu memikirkan perkara itu (kahwin) buat masa ini.

“Saya selalu ditanya bila lagi nak kahwin? Sebagai hamba-Nya kita hanya merancang selebihnya ALLAH SWT menentukan.

"Tapi bagi saya buat masa ini saya dan dia belum terfikir untuk ke alam berumah tangga, lagi pun usia saya masih muda untuk memikirkan perkara tersebut.

"Bagi saya buat masa ini, karier lakonan menjadi fokus utama, kerana ia adalah impian saya sejak dari dulu," katanya.

Kata Nad lagi, dia bersyukur mempunyai teman lelaki yang begitu memahami dan sentiasa memberi galakkan untuknya bergerak aktif dalam bidang yang diminatinya kini.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment