Artikel Menarik

03 November 2013

Tangan Kebal Dari Minyak Panas

Kalau tangan anda terkena minyak panas, apa reaksi anda? Pasti anda akan melompat-lompat cari air nak basuh kan. Tapi keadaannya berbeza pulak dengan Kann ‘Superhands’ Trichan (50) ni yang dengan rela hatinya mencelupkan tangan ke dalam minyak panas.


Kann ‘Superhands’ Trichan memasak dan mengangkat makanan gorengannya dengan menggunakan tangan kosong sejak 7 tahun lepas. Menurut Kann, dia mula menyedari kebolehannya ketika sebiji pelam jatuh ke dalam masakannya. Minyak panas memercik ke seluruh kepala, tangan dan badannya yang sepatutnya boleh menyebabkan lecur yang teruk.

Tidak ada kecederaan yang berlaku padanya, dan semenjak itu dia mula memasak dengan tangan kosong. Katanya, ramai orang dari serata dunia datang ke gerai beliau semata-mata untuk membeli ayam dan melihat kehebatan kebolehan Kann mengeluarkan ayam dari minyak panas dengan tangan kosong.

Dibawah ini terdapat video yang diambil daripada sumber luar. Saksikan...


Kalau anda pergi ke Thailand, gerai Kann ‘Superhands’ Trichan yang diberi nama The Fried Chicken Iron Hands Man patut dijadikan destinasi wajib.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment