Artikel Menarik

03 July 2014

Neelofa Enggan Dedah Sebab Berhijab

Pelakon filem 'Hantu Kapcai', Noor Neelofa Mohd Noor, 25, enggan mendedahkan sebab dia memilih untuk mengenakan hijab dan mahu perkara itu kekal sebagai cerita peribadinya.

Pemenang bagi kategori Pengacara TV Wanita Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2013 itu kini tampil anggun dengan imej bertudung dan membuat penampilan sulung menerusi rancangan 'Meletop' pada malam Selasa.

"Memang betul ini adalah imej dan penampilan terbaru saya. Mengenai soalan mengapa saya pilih untuk berhijab, biarlah ianya kekal sebagai cerita peribadi saya," ujar Neelofa menerusi kiriman Whatsapp kepada GUA.

Menganggap perubahan yang datang adalah hasil doa semua pihak, Neelofa nekad untuk terus kekal dengan imej sebegini.

"Perkara ini terjadi atas doa dan sokongan orang di luar sana, peminat-peminat saya, keluarga saya, terutamanya ibu saya. Saya mula mengenakan hijab pada hari kedua Ramadan dan saya nekad untuk bertudung setelah sekian lama berdoa kepada Allah untuk diberikan petunjuk dan jalan yang terbaik buat diri saya," kata duta produk kecantikan Airish Miracle ini.

Apabila ditanya apa yang dirasakan oleh Neelofa kini setelah tampil dengan imej baru, pelakon filem 'Azura' itu merasakan penampilan terbaru melengkapkan dirinya.

"I feel like it completes me. Saya mengharapkan orang di luar sana untuk terus mendoakan dan menyokong saya. Sesungguhnya, saya amat menghargai setiap sokongan yang diberikan," ujar Neelofa mengakhiri perbualan.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment