Artikel Menarik

12 November 2011

Alasan Tertidur Semasa Bekerja

Mesti ramai antara anda yang secara tak sengaja atau tersengaja terlelap masa kat tempat kerja kan? Mesti ada punya, tipulah tidak ada pernah terlelap masa kat tempat kerja... mungkin anda salah sorang kot? Terdapat bebrapa lasan tertidur yang semasa berkerja di bawah ini.

1) Pokok getah dah habis toreh, jadi saya nak tidur kejap.

2) Saya tengah menghayati babak untuk shoot tidur, ada shooting malam karang.

3) Mana ada saya tidur.

4) Saya takdak niat pun nak tidur, kiranya tidak sah la tidur saya tadi tuh. Kan, kan, kan...

5) Saya bukan tidur betul-betul, tidur-tidur ayam aje.

Alasan di atas ini bolehlah digunakan semasa anda tertidur masa kerja, kalau tak boleh aku tak tahu. Pandai-pandai la anda kelentong bos atau sesiapa yang tegur anda itu. Janji terselamat daripada tindakan tatatertib.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

4 comments:

  1. sy tgh mimpikan jwpn untuk koje2 nie....

    ReplyDelete
  2. Hehe tertidur jap masa baca entri nih :)

    ReplyDelete
  3. eh, mne tau sy mmg pkai alasan ni? ishh

    ReplyDelete