Artikel Menarik

08 December 2013

X Janda-Jandaku Gangster (2013) Full Movie - Tonton Online


Sinopsis Filem X Janda-Jandaku Gangster (2013)

Filem ini mengisahkan Hafiz (lakonan Pierre Andre) seorang yang telah berkahwin sebanyak lima kali dan bercerai di atas sebab-sebab tertentu untuk kelima-lima isterinya.

Perkahwinan pertama bersama Zai. Secara tak sengaja 12 tahun sebelumnya dengan seorang tomboi bernama Zai, apabila mereka ditangkap pasukan pencegah maksiat secara kelakar walaupun mereka tak bersalah. Zai diceraikan kerana mak Hafiz salah faham ternampak Zai bercanda dengan seorang perempuan.

Perkahwinan kedua bersama Fatihah. Seorang wanita yang sangat patuh pada arahan. Setelah bosan, beliau diceraikan. Perkahwinan ketiga bersama Sophie, seorang wanita kaya. Setelah berkahwin Hafiz tidak bekerja dan Sophie dapat tahu mengenai dua perkahwinan awalnya. Hafiz dibelasah pengawal Sophie dan akhirnya diceraikan.

Perkahwinan keempat bersama Wanda. Seorang gadis litar yang telah menjadi janda beberapa kali. Apabila berkahwin Hafiz mengetahui tabiat buruk Wanda dan 6 orang anaknya. Perkahwinan terakhir bersama Ziana. Beliau hampir melanggar Ziana yang menyelamatkan seekor binatang di tengah jalan, dan terus jatuh cinta dan berkahwin. Setelah di-queen control oleh Ziana, Hafiz menceraikan isterinya yang kelima.

Akhirnya beliau menjumpai Arisa, yang diharap adalah cinta sejatinya. Pada awalnya kesemua janda-janda beliau cuba untuk menyelamatkan Arisa daripada menjadi janda seterusnya, namun pada akhirnya mereka berpakat dan membantu Hafiz untuk mengambil hati Arisa. Apakah yang berlaku seterusnya?

Filem X ini dibintangi oleh beberapa pelakon muka baru dan lama iaitu Pierre Andre, Intan Ladyana, Diana Amir, Nuremy Ramli, Chloe Nicole, Liana Rafiai dan Siti Chubby - See more at: http://azfar9897.blogspot.com/2012/06/review-filem-x-janda-jandaku-gangster.html#sthash.7ADdH5xp.dpuf
Tarikh Tayangan : 7 Jun 2012

X Janda-Jandaku Gangster (2013) Full Movie (cerita penuh)
Tonton Online
Free Download / Muat Turun Percuma

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment