Artikel Menarik

19 October 2009

Korang Memang Anak Manja..

Member korang seringkali mengatakan yang korang ini seorang anak manja.. tapi korang bukan anak yang manja! tapi member-member korang memang beriya-iya le cakap korang ini anak manja! Cuba korang baca artikel kat bawah ini dan lepas itu nilaikan dengan diri korang itu.. kalau korang langsung takde persamaan dengan apa yang aku nyatakan kat bawah ini.. korang boleh lah kata yang korang itu bukan anak manja kuat-kuat..

1) Korang masih lagi tidur dekat bawah ketiak emak atau ayah korang! Kalau tidak ade mak ayah, korang sure tidak boleh tidur dan seringkali akan menangis waktu malam-malam.

2) Mak ayah korang sentiasa kena dodoikan korang bila tiba time korang nak tidur malam-malam! Kalau tidak didodoi, sah-sah korang tidak akan boleh tidur punya. Kalau korang itu anak kecil yang berusia 10 tahun ke bawah, boleh le dimaafkan.. Masalahnya korang itu memang dah tua bangka dah, masih lagi perlu didodoikan bila nak tidur.

3) Mak korang perlu memandikan korang setiap kali time mandi! Korang tidak pandai nak mandi sendiri.. tidak tahu nak sabun dekat mana, syampu dekat mana.. pendek kata semua korang langsung tidak tahu buat ler..

4) Makan dan minum korang masih lagi disuap oleh mak korang.. kalau tidak disuapkan korang tidak lalu makan punya.. Macam budak kecik pulak tuh.. siap nagis lagi nak suruh disuapkan. sedarlah diri itu dah tua bangka! dah boleh kahwin pulak tuh oitt!

5) Bila kena kutuk dengan kawan-kawan, korang terus saje berlari balik ke rumah sambil menangis tersedu-sedu dan lepas itu korang pun apa lagi.. mengadu ler kat mak ayah korang dengan harapan diorang akan pertahankan korang dan balas balik apa yang diorang lakukan terhadap korang..

Sesungguhnya, jikalau benda ini masih ada lagi di dalam diri korang.. memang sah la!! korang memang anak manja dan tidak dapat dinafikan lagi bahawa kawan-kawan mahupun member-member yang kutuk korang itu disebabkan perkara ini betul-betul berlaku dan bukannya satu penipuan yang melampau!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

15 comments:

  1. yes...nurul bkn ank mnje...hik3

    ReplyDelete
  2. yes aku anak last..aku anak manja.. semua aku mintak kompem dapat..

    ReplyDelete
  3. ni mnjer sgt bro..dh mngalahkan bdak kcik ni..hahaha
    spe la yg ade persamaan ni..

    ReplyDelete
  4. aku x der langsung persamaan dgn perkara kat atas tu...
    so, aku bukan anak manje...
    hehehe...

    ReplyDelete
  5. aku bukan anak manja
    hoorayyy

    ReplyDelete
  6. yes...aku anak manje..yeay!!!!

    ReplyDelete
  7. bukan anak manja, tapi ingin dimanjai.. eh, boleh tak mcmtu?.. hehe..

    ReplyDelete
  8. bukannnnnnn....criteria ni sesuai untuk aku time kecik

    ReplyDelete
  9. sume orang time baby mesti anak manja..haha..mkn,minum,mandi dsb mak yang tolong buatkan..huuhu..so,sume orang manja..eh??betul ke cmtu..hehe:P

    ReplyDelete
  10. @g@dis blUr - nasib baik bukan.. hehe

    @Melz - haha.. anak manje? best la tuh! wakwakk.. minx semua dapat? contoh?

    @Mr. Cuz - mane nak tahu.. kot-kot ade ke..

    @Ries Lee - bagus lah kalau cam tu..

    @shazika - seronok nampak?

    @chokio_nia - anak manje best pe kan?

    @Just_najmiE - lain macam je ayat ko nie.. ahaks!

    @mOhd irWAn - same la cam aku.. kekeke

    @kembara™ - pandai ko berkata-kata.. betul-betul aku sokong!

    @cybernetic88 - setengah? maknenye ada la tuh.. haha!

    ReplyDelete
  11. @mOhd irWAn - x same plak.. kekeke.. okek3.. huhu

    ReplyDelete
  12. saya mmg tidak manja sama sekali. tp kekadang teringin nak jd manja. =)

    ReplyDelete
  13. bila da tua tak manja da.hehehe

    ReplyDelete