Artikel Menarik

14 October 2009

Pergaduhan dengan kawan?

Pergaduhan merupakah sesuatu perkara yang menyeronok bagi anda? kemungkinan tidak bagi sesetengah orang.. jikalau anda seronok bergaduh.. anda bukanlah orang tetapi sesuatu makhluk yang dianggap sebagai tidak siuman di atas muka bumi ini.. hehehe.. tetapi terdapat pelbagai-bagai punca yang menyebabkan pergaduhan ini boleh berlaku tambah-tambah lagi dengan kawan..

Semalam baru sahaja member aku gaduh dengan member dia.. siap bertumbuk-tumbuk lagi.. aku pergi la meleraikan disebabkan tidak ada perasaan puas hati diantara mereka itu.. aku lihat pon dah macam budak-budak hendak gaduh..

Budak-budak kan sebab perkara kecil pon sudah bertengkar.. lebih kurang macam gitu lah! aku pon naik pening dan heran.. keke!

Aku pon tidak tahu sangat apa puncanya.. cuma aku tahu perasaan tidak puas hati.. berdarah-darah habis muka di antara dua pihak.. nasib baik tidak seteruk lagi.. cuma lembam dan calar-calar sahaja.. dan tiada sesiapa yang cedera serius..

Tidak larat aku nak lihat perkara sebegini terjadi.. boleh dengan aku-aku sekali naik hangin disebabkan perkara sebegini..

Tapi, apa-apa pon mereka sudah kembali berdamai buat hari ini.. alhamdullilah.. syukur kepada kepada Allah S.W.T.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

9 comments:

  1. aku stakat ni, tak gadoh2 lagi. malas la, kerje banyak. haha.

    ReplyDelete
  2. errr..laki ke pompan tu gadoh??kalo pompan, ganas gle..

    ReplyDelete
  3. gaduh aje buat kacau dunie lah...baik kite hentikan...kadang pasal pun cume kecik lah..bise gaduh besar..dunie dunie

    ReplyDelete
  4. mst yg gaduh 2 llki kn...ish2..
    ssh nk dpt shbt yg btul2 yg bleh pggl SAHABAT...

    ReplyDelete
  5. kalo emang gak bisa damai ...
    gw setuju kalo gaduh ...
    hehehehe...
    :-D

    ReplyDelete
  6. aku plg elak kalo bergadoh dgn kawan...sbb lps pada family kawan sangat penting au.... jd jgn gado2..

    ReplyDelete
  7. biase r klu gado2 ngan kwn.. trutama bila bljr kt klj ke u.. dpt lak satu group kene siapkan asgmnt, pastu ade lak mangkuk yg xbuat keje..
    kdang2 tu smpai nk bertumbuk pon ade.. tp gado2 pon, last2 minta maaf blik..heheh..

    ReplyDelete
  8. @Hazari. - bagus.. nak gaduh wat ape..

    @chokio_nia - laki disebabkan ego tinggi.. keke

    @mOhd irWAn - nape irwan.. selalu gaduh ke?

    @bangas - itu la... sampai aku pon sakit kepale!

    @g@dis blUr - tapi pompuan pon ade jugak gado..

    @arizz-media - haha.. gado best ke?

    @falcon - hmmm, btol2.. aku setuju sangat dekat ko..

    @asma mohd shamir - haha.. yang aku aku tidak tahu nak cakap ape.. mesti ada gak yang pemalas nak mampoih then timbulkan kekecohan!

    ReplyDelete