Artikel Menarik

16 April 2011

Korang Memang Seorang Wanita

Daripada tajuk ini nak menunjukan korang itu memang seorang wanita dan sememangnya la aku lelaki tapi selalu jugak tengok perangai perempuan yang sikit sebanyak mesti ada perangai ini, antaranya ialah...

1) Sangat suka bercakap, tak tau la membebel ke mengumpat sebab sama saja nadanya.

2) ada chemistry dengan mana-mana shopping complex dan akan cepat jauh cinta pada barang-barang di dalamnya.

3) Sangat teliti sehinggakan warna tudung pun akan disama padankan dengan setitik pada warna baju.

4) Tinggi daya prihatin kerana kurang gemar dengan tempat yang bersepah tapi kebanyakan mereka juga yang buat sepah.

5) Mempunyai hobi yang statik iaitu gemar mengumpul barang yang sama, walaupun dah memang banyak tapi dia akan tetap mengumpulnya.

6) Berhemat dalam memandu, lagi tiga kilometer nak masuk simpang akan siap-siap bagi isyarat dan akan dipersalahkan oleh pemandu lain walau seinci pun kesalahan mereka dengan berdialog, "Perempuan kalau bawak kereta memang macam itu!".

7) Berjiwa sentimental dan sangat sensitif. Walaupun semut mati dipijak, mudah air mata mengalir dan berjiwa peramah sehingga mampu memarahi sesiapa sahaja kalau dalam keadaan "bulan" penuh.

Kepada wanita yang membaca ayat-ayat di atas! Adakah itu semua betul! Pasti ada yang mengatakan tidak kerana tidak semuanya begitu, etapi majoritinya begitu dan minoritinya tidak begitu.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

5 comments:

  1. tidakkkkkk....
    saya x cm ue.. saya bwak kete laju .. hehe
    saya x suka shoping.. bazir duet jer.. beli yg perlu jer suda..
    saya x suka marah2.. t jiwa saya sndiri yg sakit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke?
      bawak kereta laju? dasyat tuh..
      tak suka shopping tapi sekali beli mahal ke? :P
      alololo.. betul tuh.. jangan memarah..nanti sakit diri sendiri..

      Delete
  2. kenapa aku rasa macam nak tergelak jer nih hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. sebab sama kot? sebab itu boleh tergelak.. huhu!

      Delete