Artikel Menarik

15 December 2011

Proses Kemaskini Templates Bermula

Templates yang agak usang patut ditukar dan diubah suai supaya nampak cantik di pandagan semua pihak dan blog ini merupakah salah satu templates yang agak usang dan tidak menarik langsung dan harus diberi perubahan yang mantap supaya kelihatan segak dan bergaya (macam iklan pulak).

Oleh itu, proses kemaskini templates akan bermula buat hari ini dan kemungkinan kepada sesiapa yang masuk ke dalam blog ShakRoil eWanT ini, tiba-tiba menghadapi sesuatu yang sukar iaitu tidak membaca posting yang disukai. Aku mintak maaf disebabkan kemungkinan terdapat beberapa error.

Jikalau tidak berlaku apa-apa masalah, itu memang terbaik daripada ladang kerana proses kemaskini templates aku yang agak usang ini berjalan dengan lancarnya.

Yang paling terbaru aku tambah di dalam templates aku ini ialah Facebook Comments dalam Postings dan Tingkatkan Seo Blog. Kemungkinan sesuatu hari nanti aku akan kongsikan cara ataupun tutorials kepada semua pengunjung supaya kita dapat berkongsi ilmu ini dengan sebaik-baiknya.

Anda juga digalakkan untuk memberi komen serta pendapat terhadap blog ini seperti apa yang peru ditambah dan apa yang perlu dibuang dan macam-macam lagi tetapi pendapat anda itu mestilah membina dan tidaklah menjatuhkan aku seperti nangka yang busuk. HAHA!

Nantikan kemunculannya....
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment