Artikel Menarik

14 December 2011

Tidak Boleh Edit Layout

Hari ini aku telah mencuba beberapa kali untuk edit layout ataupun templates blog aku ini tetapi tidak boleh kerana keluar error yang memaparkan code bX-l4u1mh...

Ada apa disebalik code bX-l4u1mh?
Tidak tahulah.. bila di check balik disini iaitu merupakan Search Support Google untuk blogger punya.. keluar bermacam-macam pertanyaan di sana.. dan aku merasakan kemungkinan ramai blogger yang terjadi sebegini..

Apa-apa pun jikalau anda tahu bagaimana hendak menyelesaikannya boleh berkongsi dengan aku dan aku amat mengharapkan harapan daripada anda semua!

Dan aku akan cuba juga untuk melihat apakah masalah sebenar dan jikalau sudah selesai akan aku kongsikan dengan anda semua!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments: