Artikel Menarik

26 April 2012

Ketandusan Idea

Aku ingin meminta maaf kepada semua pembaca yang sudi hadir ke dalam blog ini setiap hari kadang-kadang. Sejak dua menjak ini idea di dalam kepala otak aku semakin berkurangan disebabkan tiada idea yang muncul ketika ingin menulis posting / entri baru untuk menarik anda semua masuk ke dalam blog ini secara ingin tahu dan bukan secara paksa. HEHE!

Kemungkinan ada kesenyapan seketika untuk menaip posting / entri baru yang terbaik untuk anda baca serta komen di dalamnya.

Apa-apa pun aku akan cuba yang berbaik untuk anda semua untuk membuat posting baharu supaya setiap kali anda masuk ke dalam blog ShakRoil eWanT ini dan aku juga akan pastikan kualiti posting / entri yang baru itu tersangatlah hebat! HAHA!

Jikalau anda masuk ke dalam blog aku ini, janganlah lihat sahaja posting / entri yang baharu sahaja. Cuba anda lihat yang lama sekali dengan mencari di dalam kotak ruangan carian ataupun patah balik ke posting / entri yang lama supaya ada benda yang anda tidak mahu membaca tetapi anda pasti akan tertarik dengan tajuk yang ditulis itu.

Semoga ketandusan idea aku ini tidak berlaku lagi untuk menulis serta menaip posting / entri baru ini kerana kadang-kadang aku perlu berfikir diluar kotak untuk menaip sesuatu yang baharu supaya kadang-kadang fakta yang dikeluarkan adalah merapu dan boleh menyesatkan orang dan kebanyakkannya hanyalah gurauan semata-mata dan tiada niat pun nak menyesatkan seseorang itu dengan menulis benda-benda yang merapu! HUHU!

Akhir sekali, ketandusan idea tidak bermakna aku kalah dan aku akan terus berusaha sedikit demi sedikit untuk mencebuk idea yang baru supaya posting / entri menjadi lebeih menarik dan kemas serta sedap dibaca oleh semua peringkat umur yang masuk ke dalam blog aku ini...



Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

8 comments:

  1. kadang bila idea takdak mmg tak terupdate blog berhari-hari, bila idea mencurah-curah pulak sampai terlupa cerita mana yang nak diupdate dulu hihi..happy blogging bro :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . betul tuh sis92 . sekarang masih tiada idea . nanti ada idea memang tak larat nak tiap ;)

      Delete
  2. ehehe.. dont worry yea bro. fara doak n yg kamu akn ade idea k pasnehh.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . memang terbaik la farah . terima kasih . ;D

      Delete
  3. salam....
    pertamakali jejak kat blog nie..
    mimi follow...
    shakRoil.....idea ada tu belum kluar lagi ...sat gi ada la...

    kalau sudi dan tak keberatan sudilah kiranya singgah Sedo.com- analisi park Domain
    Menarik di blog mimi tentang--Gambar Pisang Berbuah Dua kali

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok. terima kasih mimi . dok tunggu tengah keluarlah nie ;)

      Delete
  4. hi thanks dah kunjungi blog saya :) ini pertama kalinya saya berkunjung ke blog anda :) lumayan bagus.. yup nanti saya baca entry anda yang sudah lampau.. sering sering main tempat sya ya. nanti saya follow blog anda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teirma kasih . saya juga akan kunjungi blog anda selalu ;) . jemput lagi datang disini :D

      Delete