Artikel Menarik

03 April 2012

PING BUSUK.ORG

Aku ingin mengucapkan terima kasih kepada website BUSUK.ORG kerana menyebabkan website itulah blog aku ini mendapat sambutan hangat daripada pengunjung dari hari ke hari tanpa henti disebabkan disitulah blog aku boleh melakukan PING post terbaru disitu.

PING BUSUK : Ping Aggregator Untuk Rakyat Malaysia amat sesuai tagline ataupun description website tersebut kerana website tidaklah terlalu padat dan kemas malahan pulak tempoh untuk memasuki ke dalam website tersebut adalah singkat dan laju sepantas kilat.

Selama ini aku belum dengar lagi apa masalah yang muncul daripada PING BUSUK ini dan semuanya berjalan dengan lancar. Memang pandai sungguh orang yang membuat coding di dalam website BUSUK.ORG ini.

Apa-apa pun sama-samalah kita gunakan manfaat website ini untuk kebaikkan dan meningkatkkan trafik atau pengunjung di dalam website kita ini dengan lancarnya tanpa sebarnag gangguan dan masalah.

Jadi tunggu apa lagi, walaupun aku tidak kenal owner website tersebut tetapi mari kita support website tersebut supaya berjaya dan kita-kita dapat manfaat daripada ping aggregator yang dihasilkan daripada post / entri kita serta dapat meningkatkan trafik di dalam blog kita ini dengan begitu ramai sekali pengunjung dan pelawat.

Jadi jom kita PING ramai-ramai di dalam laman ping ini!

Pssst : Walaupun PING BUSUK ini berbau busuk tetapi di dalamnya tetap wangi kerana semua orang gunakannya! HAHA!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

6 comments: