Artikel Menarik

08 November 2013

Dirasuk Ketika Tonton Highland Tower!

VIDEO: Dirasuk Ketika Tonton Highland TowerFilem genre seram terbaru terbitan MIG, Highland Tower menimbulkan kegemparan apabila ada penonton yang diserang histeria ketika menyaksikannya. Filem arahan Pierre Andre dan berkonsep ‘found footage’ ala The Blair Witch Project ini memaparkan sekumpulan remaja yang masuk ke tapak runtuhan Highland Tower untuk merakam aktiviti paranormal di sana. Bagaimanapun sama ada filem ini benar-benar seram atau tidak, anda bolehlah berkunjung sendiri ke pawagam untuk memeriksanya sendiri kerana ia sedang ditayangkan sekarang. – REM RAMZI Betul atau tidak aku tidak berapa pasti kesahihan kena rasuk sampai histeria ketika menonton wayang cerita baru yang tengah hangat sekarang di panggung wayang iaitu cerita Highland Tower.
Aku kurang yakin bahawa kena rasuk dengan cerita ini. HEHE! Sebab banyak lagi cerita hantu lain di panggung wayang lagi seram (yang aku pernah tonton dan cerita Highland Tower ini belum) tetapi tiada kes sampai kena rasuk dekat panggung wayang.
gambar bangunan highland tower yang lama dan begitu usang
Apapun itu semua anda yang tentukan yang cerita ini seram ataupun tidak. Tengoklah sendiri movie Highland Tower di panggung wayang. Pastikan bawa teman yer!

Betul atau tidak kesahihan video ini anda yang tentukan. Jangan diselubungi hidup anda dengan misteri....
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment