Artikel Menarik

13 December 2013

Fast and Furious 7 – Skrip Ditulis Semula Akibat Kematian Walker

Berikutan kemalangan maut bintang Fast and Furious Paul Walker dan Roger Rodas , dikatakan bahawa kejadian tersebut memberi impak besar kepada proses pembikinan movie siri hebat itu.

Beberapa hari selepas kemalangan itu, masih tidak jelas bagaimana Universal Studios akan mengendalikan kematian bintang movie sirinya. Banyak laporan mendakwa bahawa filem itu akan menuju kehancuran kerana hanya lebih kurang separuh daripada adegan Walker telah dirakam , yang meletakkan para pelakon dan studio dalam kedudukan yang sukar meneruskan filem itu.

Kini, The Hollywood Reporter mengatakan bahawa Chris Morgan , penulis skrip asal filem itu, sedang menulis semula skrip dengan harapan boleh mewujudkan adegan pemergian watak Walker dengan menggunakan apa yang mereka sudah rakam sehingga kini, untuk menyelamatkan sebuah filem yang Universal telah laburkan sebanyak $ 150,000,000. Dikatakan jika skrip baru dipersetujui, para pelakon dan krew boleh mulakan kembali penggambaran pada Januari depan.

Watak Brian O’Connor akan tetap berada dalam Fast and Furious 7, cuma apa yang kita belum pasti ialah bagaimana watak tersebut akan dihilangkan Universal Studios buat selamanya.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment