Artikel Menarik

04 December 2013

Paku Pontianak (2013) Full Movie - Tonton Online


Sinopsis Paku Pontianak (2013)

Pada suatu malam ADAM telah terlanggar seorang gadis bernama Melati dengan kereta, Adam dan keluarganya memutuskan untuk menjaga Melati, selepas hari itu tetapi Melati masih tidak boleh mengingati,kecuali satu perkara hanya namanya sahaja. Seri berasa terancam dengan kehadiran Melati kerana Seri telah bermimpi untuk menjadikan Adam bakal suaminya.

Enam bulan telah berlalu, Melati masih tidak boleh mengingati apa-apa tentang dirinya,Melati masih tinggal bersama keluarga Adam. FATIMA ,emak kepada Adam,memutuskan untuk meminta anaknya ADAM berkahwin dengan Melati bagi mengelakkan dari menjadi umpatan orang kampung tentang mereka.ADAM bersetuju dengan cadangan Fatima. Perkahwinan mereka telah menyebabkan Seri menjadi begitu marah dan Seri bersumpah akan menyihir untuk membuat MELATI menjadi sengsara.

Sejak Adam dan Melati berkhawin kehidupan mereka selalu dilanda musibah . PAK LEH, bapa saudara Adam mula merasakan sesuatu yang tidak kena dengan Melati. Pak Leh juga seolah-olah tahu apa jawapan kepada masalah mereka.

Satu hari, Adam merasakan ada ketulan bonggol kecil di belakang leher Melati. Adam mengesyaki Seri yang membuat sihir terhadap isterinya tetapi Pak Leh mendakwa bahawa Melati adalah Pontianak, Adakah benar-benar Melati Pontianak? Adakah kerana Seri? Apa yang akan berlaku kepada Adam?

Tarikh Tayangan : 22 Ogos 2013


Aku Pilih Kamu (2013) Full Movie (cerita penuh)
Tonton Online
Free Download / Muat Turun Percuma

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment