Artikel Menarik

10 December 2013

Strawberi Cinta (2012) Full Movie - Tonton Online


Sinopsis Movie Strawberi Cinta (2012)

Filem Strawberi Cinta mengisahkan perjalanan seorang pelancong Jepun bernama Ichigo (Yana Samsudin) yang datang melawat Malaysia bersama rombongan pelancong senegaranya yang lain melalui sebuah pakej pelancongan Strawberry Vanilla Travel & Tours dan bertemu dengan Hakimi (Pierre Andre) seorang pemandu pelancong.

Apabila berada di Malaysia dia berasa tertarik dengan kepelbagaian budaya serta agama penduduk Malaysia dan berasa kagum dengan keharmonian yang dikecapi Malaysia selama ini. Pada masa yang sama Ichigo mengupah penyiasat untuk mencari ibu kandungnya.

Apabila Ichigo melihat beberapa tempat yang dilawatinya, dia segera akan teringat kenangan bersama ibunya dahulu. Hakimie sebagai pemandu pelancong dapat mengesan bahawa tujuan Ichigo lain dengan pelancong-pelancong yang pernah dia jumpa. Ichigo pula merahsiakan tentang tujuannya yang sebenar di Malaysia. Sehinggalah satu kejadian yang menimpa Ichigo dan di situlah segalanya terbongkar.

Apakah kejadian dan sebab yang membuatkan Ichigo datang ke Malaysia? Siapakah Shafiqa (Diana Amir) yang membuatkan Ichigo tertanya-tanya?

Tarikh Tayangan : 06 Dec 2012
Bahasa : Melayu
Genre : Romance, Love
Masa Tayangan : 90 minutes
Pengarah : Ahmad Rusli Mohamed Khadri
Pelakon : Yana Samsudin, Pierre Andre, Diana Amir


Strawberi Cinta (2012) Full Movie (cerita penuh)
Tonton Online
Free Download / Muat Turun Percuma

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment