Artikel Menarik

01 July 2014

Punca Rozana Misbun Isteri Awie Dipukul Suami Sendiri

Punca sebenar Rozana Misbun isteri Awie dipukul suami sendiri tersebar. Sebelum ni, Awie dilaporkan pernah pukul isteri sendiri menerusi beberapa laman blog hiburan dan akhbar tempatan. Kini, beberapa keping foto yang membuktikan bahawa Awie pukul isteri telah tersebar secara meluas.

Terdahulu, akhbar tempatan pada awal bulan jun 2014 pernah melaporkan bahawa seorang penyanyi rock terkenal Malaysia memukul isteri ditempat awam. Namun, identiti penyanyi rock itu tidak diumumkan sehinggalah foto isteri Awie dipukul tersebar pada 27 Jun 2014.


Punca Isu Penyanyi Rock Terkenal Pukul Isteri
Menerusi Akhbar Berita Harian pada awal bulan jun 2014,seorang penyanyi rock terkenal tanah air telah bertindak memukul isterinya di khalayak ramai baru baru ini selepas mereka berdua dikatakan menghadapi satu salah faham.

Kejadian yang berlaku itu mengejutkan para kakitangan dan pelanggan sehingga menimbulkan kekecohan sebuah bank di Ampang. Menurut sumber sebuah blog hiburan, semua ini berpunca apabila si isteri bertindak mencuri wang tunai suaminya dan rockers yang memang terkenal dengan sikap panas baran itu tidak dapat menahan sabar.

Gambar Awie Pukul Isteri Tersebar Di Laman Sosial

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment