Artikel Menarik

25 July 2009

Perlbagai masalah yang harus dilalui

Setelah lama menyepikan diri.. kini ku kembali dengan adegan baru dan cara yang baru.. banyak dah aku pelajari tentang kehidupan di dunia ini dan bermacam-macam juga perkara yang telah menimpa diriku dari dahulu sampai sekarang.. perkara yang aku tidak boleh nak lalui juga bermacam-macam sampai nak pecah otak aku memikirkannya.. tetapi apakan daya.. aku cuma insan yang lemah serta tidak bermaya..

Aku harap semua perkara yang telah dilalui oleh aku.. tidak akan berulang lagi sampai bila-bila.. biarlah ianya sekali di dalam kehidupanku ini.. semoga perkara buruk yang telah ku lalui pergi begitu sahaja tanpa berita..

Motor aku sekarang ini telah mengalami eksiden yang teruk.. diriku tidak jadi apa-apa.. cumakan motorku sahaja.. disebabkan eksiden langgar apek yang tidak reti masuk simpang dengan betul.. lalu motorku iaitu 135LC mencium apek itu sehingga dua-dua tergolek.. tapi ALHAMDULLILAH diriku tidak mengalami kecederaan yang serius.. cuma calar dan luka sedikit sahaja.. tetapi motorku mengambil masa 2 minggu itu siap direpair dengan duit insurance cover..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment