Artikel Menarik

25 July 2009

135LC dalam services

Sungguh terasa kesunyian tanpa motor aku iaitu 135LC.. dialah motor pertama aku dan register atas nama aku.. sekarang ni dia ada kat bengkel iaitu mengalami kerosakan yang teruk di hadapan selepas terlanggar apek tua yang cilaka..

Ceritanya begini.. aku sedang khusyuk membawa motor 135LC untuk pulang ke rumah selepas balik sekolah.. selepas itu aku ternampak betul-betul depan aku iaitu apek cina yang sedang membawa motor Honda Ex5 masuk ke simpang itu dengan selambernye.. lalu aku tidak sempat hendak membuat brek kecemasan lalu terciumlah motor apek itu.. nasib baik aku sempat lompat kalau tidak sekali ngan aku-aku cium apek tuh.. aku tahu benda ini kelakar.. tetapi motor aku tuh rosak teruk..

Apek tuh ketar habis selepas aku buat macam marah.. padahal aku tak marah pon.. dah benda nak jadi.. nak buat macam mana.. tapi apek itu juga tetap aku di persalahkan.. di sebabkan dialah macam-macam masalah jadi.. pehtu aku terus gi buat report.. nasib baek apek tuh buat report juga.. kalau tak waran tangkap menanti dia.. haha! kejamnya aku!!!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment