Artikel Menarik

24 August 2009

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan al-Mubarak

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan al-Mubarak dan Selamat Berpuasa buat semua umat Islam terutamanya kepada followers aku dan para pembaca blog aku ini. Terima kasih kerana setia bersama blog ini lagi.

Disini aku lambat nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua kerana aku sibuk menjalankan tugas-tugas ku tetapi walaupun dah puasa ke - 3 boleh juga ucap kan? hehe..

Jangan lupa juga untuk solat terawih buat anda semua. Takkan berpuasa je kot? solat tidak mahu?

Adakah anda berpuasa penuh buat ke - 3 hari berpuasa ini? Ada cerita hendak dicerita bersama tentang apa-apa benda yang berlaku di dalam waktu puasa? Mari kongsikan!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments:

  1. selamat menyambut ramadhan bro.. harap2 ramadhan tahun ini akan memberikan 1001 berkat, pengajaran, kesyukuran dan segala kebaikan utk ko.. aminn...

    p/s: sori lambat balas comment ko kat contest exabyte aku tu.. tak perasan ekeke..

    ReplyDelete
  2. @Dookie - xdak masalah.. ko pon sama juga aku doakan!

    ReplyDelete