Artikel Menarik

27 September 2009

Banyak rumah dikunjungi

Hari ini banyak rumah terbuka aku pi.. maksud aku bukan rumah terbuka pon aku pi.. ya lah.. nak beraya rumah kawan-kawan lama mahupun yang baru...

Nak mengeratkan silaturahim bukannya senang.. kenalah kunjung-mengunjungi barulah senang nak mengeratkan silaturahim.. kalau setakat terperap dekat rumah itu.. apa lah sangat ibarat katak di bawah tempurung la nampaknya.. tapi kita bukan katak.. kita manusia.. ingat itu.. hehe...

Apalah aku dok merapu malam-malam macam gini..

Aku sebenarnya tertekan / tension ataupun tekanan yang melampau pon ada juga ni.. tidak tahu mengapa buat hari ini.. rasa macam nak cepuk je seseorang.. tapi apakan daya.. tidak baik buat sebegitu bukan? jadi janganlah!.. hehe.. aku cuma rasa sahaja.. bukan nak buat pon..

Dekat 5 buah rumah jugalah aku pi beraya buat hari ini.. rasa macam nak gila pon ada.. pi sana.. pi sana.. macam pi mai pi mai tang tu juga hang dok ada.. tak lari mana pon.. kekeke!!

Oklah otak aku pon naik gila malam ni.. bolehlah aku menggilakan diri aku sebentar pada malam ni..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

1 comment:

  1. nice info...

    interest programming? visit my blog, read and leave comment All About Computer

    ReplyDelete