Artikel Menarik

13 September 2009

Persediaan Raya

Apakah persedian raya anda? adakah sudah sedia? bagi yang merantau nun jauh disana.. adakah anda akan beraya bersama keluarga tercinta? Jikalau ya.. Alhamdullilah dan jikalau tidak janganlah sedih-sedih.. mungkin tahun ni anda terlalu sibuk ataupun tidak dapat pelepasan untuk raya ni..

Balik raya dah ada tiket bas belum? kalau tidak ada tuh.. ada lagi ke buat masa sekarang? aku pon tidak tahu.. pandai-pandai andalah.. hahaha..

Baju raya cam mana? kaler ape tahun ini.. mesti colour menarik bukan? macam-macam kaler ada kot.. maksud aku warna pelangi.. haha.. meriah gitu.. ahaks.. benda-benda lain seperti baju or anything sudah beli? jadi hujung minggu nie shopping la apa yang patut.. ada sesetengah orang kata gunalah yang lama baru jimat.. bagi aku hari raya ini setahun sekali.. apa salahnya bukan?

Kuih raya beli ke tahun ini? ataupon buat sendiri? haha.. kebanyakkannya orang yang sibuk bekerja ni akan beli kuih raya.. maklumlah dah banyak sangat duit dan penat untuk membuatnya.. jadi belilah caranya untuk dapatkan kuih raya dengan cara senang ataupon tidak tahu buat ape? hahaha.. tidak adalah.. melawak sahaja.

Jadi, aku sekarang mungkin barang persiapan telah siap persiapannya kot.. aku pon tidak pasti.. apa-apa pon bergembiralah anda walaupon raya seminggu lagi..! huhuhu..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments: