Artikel Menarik

03 October 2009

Streamyx sekejap OK dan sekejap KO

Apa masalah streamyx tmnet a.k.a tmnut nie sebenarnya.. sekejap OK dan sekejap KO... aku pon naik pening dan bertambah hairan.. malam nie boleh tahan lajunya jugak streamyx aku nie.. kekekeke..

Best sedikit nak surfing nie.. kalau tidak macam hampeh jaaaa..

Baguslah kalau laju.. jangan jadi lembab balik cukup la.. aku naik hangin.. bayar mahal-mahal tapi kurang power dan kurang energy.. kira habis tension la aku dibuatnya..

Aku pon malas nak cakap banyak-banyak dah sebab internet dah ok.. kalau tidak ok.. mau aku hangin satu badan dan bara membuak-buak nampaknye.. hehehe..

Apa-apa pon bagi majulah sedikit Internet untuk Malaysia ni.. bagi rakyat-rakyat serta pengguna internet merasakan kelajuan yang luar biasa untuk broadband a.k.a berok banned streamyx..

Ok.. terima kasih juga kerana internet malam nie laju.. tuh je aku nak tulis.. tidak tahu nak tulis apa dah..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

7 comments:

  1. hoho. internet dah laju ma. ni yg syok ni. hehe

    ReplyDelete
  2. @cybernetic88 - kadang2 dia laju.. kadang2 dia slow..

    @fAkHrUL aYsRaF - broadband memang slow.. tension ooo!

    ReplyDelete
  3. streamyx pon leh slow.
    xbbaloi r byar mahal2.

    ReplyDelete
  4. @Adjla Hafizin - tuh la pasal.. aiyya! pening2 ngan streamyx nie!

    ReplyDelete
  5. tEne verUs vaVi La tUh . .. ngAh3~. . erP~ . .ITE XPeNa Pki stremYx

    ReplyDelete
  6. @minTanG_teLip2 - iye ke? abeh tuh pakai ape? broadband maxis? celcom?

    ReplyDelete