Artikel Menarik

02 January 2010

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat tahun baru 2010 dan 2009 telah pergi buat selama-lamanya yang tinggal begitu banyak kenangan buat kita semua.

Aku terlambat untuk mengucapkan selamat tahun baru kerana sibuk dengan pelbagai-bagai tugas dan kerja dan sekarnag barulah aku boleh memblogging untuk mengucapkan tahun baru buat semua blogger.

Seperti biasa dan selalu orang akan sebut, kita mestilah mempunyai azam baru yang mantap daripada sebelum-sebelum ini. Yang pastinya ialah tentang azam tahun baru ialah ingin meningkatkan segala amalan-amalan yang kita lupa daripada tahun lepas dan jarang melakukan dan tahun ini ingin melakukan dengan baik sekali serta mantap.

Bagi aku azam tahun 2009 pon belum lagi kecapi hingga 100% dan ingin membuat azam baru? Kiranya tahun lepas aku kurang berjaya dan ingin meneruskan azam aku lagi untuk tahun ini dan ingin meminta segala kehidupan ku berjaya di dunia dan akhirat kelak.

Semoga kehidupan kita jauhi daripada segala bencana yang dasyat seperti tahun-tahun sebelum ini.

Jadi adakah anda mempunyai azam baru?
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment