Artikel Menarik

09 November 2010

Ada Apa Dengan Rawatan Resdung?

Disini aku nak cerita sedikit untuk rawatan resdung ini, kerana aku juga mengalami rawatan resdung dan baru sahaja lepas membuat rawatan resdung secara tradisional. Aku rasa agak berkesan jugalah selepas membuat rawatan ini.

Sebelum ini aku membuat rawatan resdung tiada apa pon berlaku. Tetapi dengan satu cara ini aku merasakan selesanya di hidung ku dan rongga-rongganya! Ibarat gua yang kosong tiada penghuni! HAHA!

Aku nak bagitahu ini, ini pendapat aku sahajalah sebab aku belum kaji sepenuhnya. Sebab aku lalui ini semua dengan pengalaman. Aku guna kaedah mengeluarkan lendir di dalam hidung sahaja yang selesa. Sebab apa? Sebab daripada artikel aku baca, resdung di sebabkan bacteria yang terkumpul di dalam hidung. Yang sebelum ini aku menggunakan teknik kaedah asap apa tah! AKU LUPA! mungkin guna kertas madu kot! tiada apa effect pon! adakah itu penipu atau aku tertipu? atau gunakan lipas apa tah (aku tak biasa guna). Jadi no komenlah!

Mereka mengatakan kaedah menggunakan lipas itu palsu, disebabkan ulat itu datang dari lipas dan bukan hidung kita. Cuba fikir, tidak akan ada ulat besar macam gitu dekat hidung kita! Kalau tidak habis semua dia makan dan penyakit ini amat merbahaya dengan begitu cepat. BETUL TAK?

Dari pendapat korangkan, yang mana ada resdung dan biasa membuat rawatan itu lah aku nak bertanya sahaja. Yang mana tiada resdung itu tapi ada pengalaman boleh berkongsi pendapat juga. Kaedah mata korang rasa OK? sebab aku lihat banyak juga kaedah?

AKU PON TIDAK TAHU MANA KAEDAH BAGUS UNTUK RESDUNG INI! SEBAB AKU ADA RESDUNG!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

4 comments: