Artikel Menarik

10 November 2010

Tanya di Formspring.me

Di sini aku nak bagi korang hint sikit supaya korang boleh kenal aku dengan lebih rapat dengan bertanya di profile Formspring.me

Segalanya korang boleh bertanya tentang aku dekat sini. Tidak kiralah aktiviti, cara, gaya, info dan lain-lain tentang aku. Semuanya percuma dan aku akan jawab dengan ikhlas.

Tetapi sesuatu benda sahaja aku mintak supaya dalam soalan korang itu korang hormat aku dan hormat orang lain dengan tidak bertanya soalan yang bukan-bukan dan boleh menyakitkan hati orang yang membaca dan terdekat.

Mudah bukan korang nak berkenalan dengan aku? tanya sahaja dan aku akan jawab soalan korang. Lepas itu korang akan baca apa yang aku reply. Sangat cepat dan tangkas serta mudah untuk korang dan diri aku sendiri.

Untuk masuk ke dalam profile aku sila CLICK DI SINI atau www.formspring.me/shakroil

Masuk sahaja url di atas itu dan tanya! Aku akan jawab soalan anda jikalau aku online!

Yang mana tiada akaun lagi. Jom buat! best ooo! Boleh soal jawab bersama rakan-rakan...
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment