Artikel Menarik

26 May 2012

Karakter Lelaki Dari Caranya Ketawa

Cuba perhatikan ketawa teman lelaki mahupun boyfriend anda ataupun ayah serta abang dan juga adik lelaki malah tidak lupa juga sesiapa sahaja lelaki yang ada di atas muka bumi ini yang anda kenal atau tidak itu terpulang kepada anda kerana sekarang ini aku ingin berceritakan tentang karakter lelaki dari caranya ketawa. Anda ingin tahu lebih lanjut? Sila baca di bawah ini dengan satu persatu dan teliti...

LELAKI KEDEKUT
Ketawanya pendek-pendek serta ringkas sahaja bunyinya.

LELAKI DERMAWAN
Berketawa sambil menabur duit kepada orang yang berada di sekelilingnya.

LELAKI KURANG PERTIMBANGAN
Tidak boleh berhenti ketawa sehingga terbahak-bahak.

LELAKI PENGECUT
Langsung tidak berani ketawa dan mukanya di dalam ketakutan.

LELAKI KURANG AJAR
Orang bersedih tetapi dia boleh bantai ketawa berdekah-dekah, memang biadab.

LELAKI LEMAH SEMANGAT
Pengsan mendengar ketawanya sendiri dan tidak sedarkan diri.

Terdapat pelbagai-bagai lagi cara lelaki ketawa yang anda dapat nilaikan jikalau anda perhatikan betul-betul dari setiap gaya yang dilakukan terutamanya di mulut adakan getaran pada bibir terlalu bergetar ketika ketawa ataupun keras sahaja tetapi bunyi keluar terlampau kuat. Oleh itu, anda kena fikir sendiri apakah cara ketawa yang anda rasakan dari untuk mengenali karakter lelaki tersebut hanya daripada caranya ketawa sahaja.


Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

18 comments:

  1. erk...mcm xley pakai je...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . boleh pakai . cuba tengok betul2 . hehe !

      Delete
  2. kakaka, kelakau lahhh . Terbaik broo ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . boleh tahan . terima kasih sis !

      Delete
  3. wakaka.. giler sengal entry ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . saja buat entri sengal-sengal . baru best :P

      Delete
  4. Replies
    1. ape yang samanya awak ? huhu !

      Delete
    2. entry~ HAHA cer tgk entry lame sy :P

      Delete
    3. eh . tersama la pulak syg :P

      Delete
  5. erkhhh.. mcm ta membantu pon ahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak membantu meyh ? huhu ! cuba baca skali lagi tengok . hehe !

      Delete
  6. =.= wkwkkwwkk ahaha apa ini? >>> LELAKI KURANG AJAR
    Orang bersedih tetapi dia boleh bantai ketawa berdekah-dekah, memang biadab.

    ada juga perempuan yang gini -.- wkwkwk ahahha good laah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . lebih kurang seperti orang di sekeliling tengok sedih tetapi dia sahaja gelak .

      Delete
  7. aku suka kawan sama lelaki dermawana..hehehhee
    aku tertipu dengan entri kau....hahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . bagus tuh hanif . lelaki dermawan begitu bagus . dapat duit sekali . hahah !

      Delete
  8. ahaha ;D syoknyaa kalau laky dermawan -.- + follow sini

    jom usha entry terbaru !
    semua pelajar politeknik DIWAJIBKAN mendaftar e-Enrol
    http://thelifeof-ainamansor.blogspot.com/2012/05/semua-pelajar-politeknik-diwajibkan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . terlebih syiok !

      eh . kena daftar eh e-Enrol . sebab saya baru lepas latihan industri ;)

      Delete