Artikel Menarik

02 January 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Selamat Tinggal Tahun 2010, tahun 2010 banyak sangat perkara yang bermakna bagi kita sehingga ada sesetengah benda ataupun perkara yang kita tidak boleh lupakan dan sukar untuk diterima tetapi itu semua perkara yang sudah berlalu. Biarkan ia berlalu bergitu sahaja kerana banyak perkara yang patut dirempuhi untuk masa depan yang lebih mencabar daripada sebelum-sebelum ini.

Tahun 2010 juga menutup tirai juga dengan kejayaan Skuad Bola Sepak Malaysia menang dengan menjadi juara pada perlawanan Piala Suzuki AFF pada akhir Disember 2010 sehingga pada tahun 31 Disember 2010 perdana menteri kita Y.A.B. Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak mengumumkan cuti pada hari tersebut kerana untuk menraikan kemenangan bola sepak negara dan juga memberi peluang menyambut tahun baru buat semua penduduk malaysia bersama-sama pada tahun baru.

Sudah banyak aku melalut dan ni.

Tapi sebelum aku terlambat dan agak lambat juga aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011 buat semua para blogger serta rakan-rakan dan tidak lupa kepada keluarga terdekat! Semoga azam tahun ini lebih baik daripada azam tahun lepas kerana dengan azam yang cekal itulah kita boleh berjaya kelak.

Jadi, apa-apapon semoga tahun ini kita semua akan berjaya menuju kejayaan!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment