Artikel Menarik

17 March 2011

Tanda-Tanda Kena Klepet

Apa perasaan korang kena kena klepet? Tentu marah giler kan? Rasa menyirap darah ni.. nak lempang pun ada tapi kalau kena lempang balik tak pasal-pasal pipi sendiri yang lebam... untuk mengetahui tanda-tanda korang kena klepet, ini ada salah satunya...

1) Bukan main kawan korang suruh tepati janji tunggu pukul 10 pagi tapi tunggu punya tunggu sampai sejam... dia tak muncul-muncul.

2) Semalam kawan korang kata nak bayar hutang hari ini, tup-tup hari ini dia kata besok dan besok, besok lagi dan esok lagi.

3) Tadi kawan korang kata dia akan call dalam masa sejam. Ni dah masuk dua jam takde call, bila korang call ada bunyi tapi tak terangkat. Call lagi masuk voice mail, lepas tuh call lagi terus takde bunyi apa-apa.

4) Bila tanya pasal bonus hujung tahun memanjang cakap kompeni rugi tapi baru tadi datang dengan kereta sport baru yang paling mahal pulak tuh!

5) Cakap nombor telefon menjadi nombor bertuah dan memenangi hadiah berupa wang tunai, tapi bila mintak hadiah duit tuh dia kata kita kena berbelanja di pasar raya sebanyak yang disebut.

6) Suami korang cakap dia kena pergi out station selama seminggu tapi bila fikir suami korang tuh kerja despatch je. Out station apanya, mana ada despatch out station.

Kena klepet ini semua orang biasa rasa dan kena termausklah aku sendiri. Jadi jaga-jaga dan hati-hati supaya anda tidak kena klepet dengan sesuka hati! HAHA!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments:

  1. emang kena hati2...kat memana ade je yang tunggu mangsa...

    ReplyDelete
  2. @puteraduyong - haha.. tuh lah.. always beware!

    ReplyDelete