Artikel Menarik

30 April 2011

Di Sebalik Kereta

Selain dari bebanan hutang bulanan yang ditanggung, apa lagi kelebihan kereta? Korang mesti tertanya-tanya bukan? Ada perkara lain di sealik kereta korang, cuma korang tak tahu je! Mari sini, sila baca di bawah ini dan korang akan tahu... antaranya...

1) Menjadi salah satu jentera pembunuh yang misteri dan kejam. Ia jugak banyak membantu dalam peningkatan statistik kematian di dunia.

2) Menjadikan pemiliknya papa kedana kerana selalu rosak tak kira masa dan memalukan agai nak gila bila minyak habis di jalan raya.

3) Selalu dijadikan bahan untuk menaikkan sikap berlagak dan bongkak pemiliknya bila mana kereta itu lebih hebat dari yang lain.

4) Selalu juga jadikan stor sementara untuk menyimpan lebihan kasut dan pakaian dan ini sekali gus dapat memezakan pemiliknya lelaki atau perempuan.

5) Boleh menyebabkan pergaduhan laki bini hanya kerana si isteri berkongsi kasih dengan kereta bagaikan bermadu.

6) Juga selalu disalahgunakan oleh golongan bernafsu setan yang menjadikan kereta tempat melakukan adegan yang tidak diingini iaitu adegan "ringan-ringan" atau "geli-geli" dan nasib baik tidak terjerumus di dalam 18SX dan unsur lucah yang melampau. Siapa tahu....

Memang banyak sungguh makna dan di sebalik kereta ini, cuma korang perlu guna dengan baik atau tidak! Jadi, jangan disebabkan kereta korang merana dan disebabkan kereta ada jugak boleh kaya! disebabkan pelbagai perkara.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments: