Artikel Menarik

10 December 2011

Aplikasi Laptop Rosak

Sejak beberapa hari ini aku rasa macam tak puas hati sahaja dengan laptop aku ini disebabkan ada beberapa masalah dengan bluetooth dan beberapa aplikasi tak boleh buka. Bermacam-macam driver aplikasi aku download tidak boleh jugak dan lepas tuh downlaod balik software aplikasi yang rosak pun tidak menjadi apa-apa jugak. Bertambah geram la gamaknya!

Jadi aku mengambil keputusan untuk restore atau recovery balik yang rosak-rosak tuh tetapi recovery ini lebih kurang macam format la. Habis semua files aku hilang! HAMPEH! dah kosong balik. Kena geledah balik barang-barang yang penting dalam laptop aku ini.

Terpaksa aku cari balik software-software yang berguna untuk laptop aku ini. Dah serupa macam mula-mula beli dulu. HEHE!

Sesi proses download dimulakan! dimulakan dengan software-software penting dan driver dan lain-lain lagi lah.
Yang mana ada idea untuk aplikasi best kat laptop ini bagitahulah! Supaya aku boleh letak dalam lappy aku ini...
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment