Artikel Menarik

07 January 2012

Jom! Daftar ChurpChrup

Sebelum aku nak tanya pasal sudahkah anda mendaftar ChrupChrup? aku nak terang dulu apakah itu churpchrup dan penerangan aku ini tidaklah sehebat orang lain terang dan aku ingin terangkan yang mana aku tahu sahaja...

ChurpChrup ini lebih kurang sebuah komuniti besar yang berkongsi mengenai trend ataupun jenama terkini yang anda meminati atau menyukainya dengan sepenuh hati. Disamping itu anda boleh berkongsi dengan rakan-rakan anda tentang trend ataupun jenama yang terkini itu dan anda telah memiliki duit ataupun wang sebanyak yang mungkin yang diberikan daripada ChurpChrup kepada kita. Selain daripada itu, ChurpChrup juga menyediakan perpaduan yang teramat menarik dan pelbagai aktiviti yang lain berkenaan dengan duit dan wang yang perlu anda mendaftar dan layarinya di ChrupChrup.

Jadi tunggu apa lagi? Mari membuat duit ataupun wang dengan ChrupChrup ini tanpa merasakan ragu-ragu kerana ChrupChrup ini merupakan rakan kepada Nuffnang. Siapa tak tahu Nuffnangkan? Jikalau anda kaki blogger mesti anda tahu Nuffnang.

Sebelum itu aku nak beritahu iaitu cara daftarnya senang sahaja iaitu dengan menggunakan akaun Facebook ataupun Twitter dengan hanya tekan Sign In with Facebook / Sign In with Twitter sahaja! Dan tahniah anda sudah mendaftar menjadi ahli ChrupChrup! Jom kita membuat duit dengan ChrupChrup.

Tanpa menglengahkan masa! Kepada sesiapa yang belum mendaftar... JOM! DAFTAR CHRUPCHRUP DISINI
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

5 comments:

  1. wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

    ReplyDelete
  2. @Emmet - terima kasih emmet... :D

    ReplyDelete
  3. Best juga main churpchurp ni, iklan pun byk..

    ReplyDelete
  4. thx untuk artikelnya. bagus dan bermanfaat banget

    ReplyDelete
  5. @MyBlogsantai - ye betul tuh...

    @busana muslim wanita - terima kasih...

    ReplyDelete