Artikel Menarik

16 March 2012

Ada Entri Baru?

Persoalan di bawah adalah untuk menjawab segala entri yang jarang di kemaskini di dalam blog ShakRoil eWanT. Berikut adalah pertanyaan dan jawapan yang diberikan oleh ShakRoil kepada semua pembaca.

Bilakah ShakRoil nak buat entri baru ni?
Err, rasa secepat yang mungkin dan sekarang ini idea masih kosong dan kemungkinan dalam beberapa hari lagi ShakRoil akan update entri yang menarik dan terhangat untuk semua pembaca setia blog ShakRoil eWanT.

Adakah ShakRoil tidak merasakan apabila tiada entri baru menyebabkan blog ShakRoil semakin bosan?

Ya, ShakRoil merasakan sebegitu juga disebabkan sudah dekat sebulan entri tidak update supaya macam umah yang telah ditinggalkan. Kosong dan berhantu! HAHA!

Bolehkan ShakRoil terangkan kenapa tidak update entri baru?
Idea yang ada sekarang masih samar-samar dan disambut pula dengan ketiadaan masa yang sempurna dan cukup untuk membuat entri yang berkualiti dan tidak membosankan untuk para pembaca dan selanjutnya.

Kenapakah tiada idea yang berkualiti untuk entri yang terbaru?
Kemungkinan terlalu sibuk dan menyibukkkan diri dengan benda lain menyebabkan tiada idea yang sempurna dan berkualiti untuk post yang terbaru.

Bagaimanakah jikalau pembaca lari daripada blog ShakRoil eWanT ini?
Selalunya pembaca akan membaca entri yang menarik dan hadirnya trafik ke sini dengan bantuan Google, Yahoo!, Bing dan juga lain-lain syarikat carian enjin. Jadi, saya tidak kisah sangat. Yang penting kualiti entri itu menyebabkan pembaca akan bertambah ramai.

Mengapakah ShakRoil berkata sebegitu rupa tentang pembaca?
Mintak maaf jikalau terkasar bahasa, pembaca selalunya fokus tentang entri yang menarik dan tertarik sahaja dan kemungkinan blog ini tidaklah mempuyai banyak sangat entri berkualiti dan menyeronokkan dan kemungkinan besar tiada langsung.

Akhir kata daripada ShakRoil?
ShakRoil akan cuba untuk membuat entri yang terbaik dan berkualiti di dalam blog ShakRoil eWanT ini dan selalu cuba untuk memberi ruang dan waktu yang berkualiti untuk di dalam blog ini walaupun sukar sekali.

Berikut adalah pertanyaan dan jawapan yang diberikan oleh ShakRoil untuk seketika ini dan kemungkinan akan bersambung lagi. Jikalau tidak bersambung maknanya sudah habis dan tiada lagi soalan yang lain. HAHA!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

5 comments:

  1. kurang2kan mem'busy'kan diri tu :)
    xpe 2mgu lg mst anda akan kurang mem'busy'kan diri :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb ujug mgu da xprlu nk mmbusykn dri tmn someone :P so dpt kurgkn la haha

      Delete
    2. tapi saya akan rindu :(

      Delete