Artikel Menarik

16 September 2013

Menjana Pendapat Secara Online

Aku teringin hendak menajana pendapat secara dalam talian ini ataupun online kerana aku tengok ada yang boleh buat kenapa aku tidak boleh? Betul atau tidak? Cuma keinginan dan usaha sahaja yang mampu mengubah segalanya.

Aku sekarang sedang mula berjinak-jinak dengan menjana pendapatan sampingan ini secara online dengan mengkaji serba sedikit di merata website yang popular seperti WangCyber dan lain-lain lagi untuk melihat cara menjana pendapatan secara online dengan lebih tepat.

Kemungkinan aku perlu kaji dan terus mengkaji tanpa aku mengalami kerugian yang teruk dengan terlalu tergesa-gesa dan tidak sabar akan menjana pendapatan ini.

Menjana pendapatan secara online ini aku akan cuba secara sambilan sahaja dan bukannya full time dan jikalau aku merasakan aku mampu pergi lebih jauh apa salahnya aku menjadikan ianya full time aku? Betul atau tidak?

Semuanya bermula daripada usaha kita sendiri dan berkat tentang apa yang kita cari untuk mencari rezeki di dalam dunia ini.

Semoga berjaya buat diri aku ini dan aku perlu sokongan daripada pro buat duit ini. HEhE!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

2 comments:

  1. Syok juga bila dapat income dari blogging nie kan...

    x0x0 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye.. sangat syok.. tapi kena taw cara lagi nie.. huhu.. tak pro lagi..

      Delete