Artikel Menarik

08 November 2013

Pasangan Remaja Bercium Di Khalayak Ramai

VIDEO PASANGAN REMAJA BERCIUM DI KHALAYAK RAMAI BERTAJUK "SAYANG PAPA ARUL"

Banyak sangat video hangat yang di muatnaik di dalam dunia alam maya ini tanpa segan silu. Video terbaru ini ialah bertajuk "Sayang Papa Arul" yang dilakonkan oleh dua orang manusia iaitu satu lelaki (pakwe) dan satu lagi perempuan (awek). Mereka merupakan kekasih yang hangat bercinta sakan sehinggakan sanggup cium di khalayak ramai tanpa segan silu.

Di dalam video ini dengan selamber badak mereka bermanja di dalam pusat membeli belah agaknya kerana hendak teman beli barang selepas habis belajar di MCDonalds. Nampaknya kemungkinan pelajar universiti ataupun kolej memana.

Yang tak boleh tahannya siap ada "kiss" ataupun dikenali sebagai cium-cium manja disambut dengan ucapan terima kasih. Sudah berkahwin ke mereka ini? Bebudak sekarang ini memang pelik sekali. HAISH!

Kalau nak buat video sebegini pun kena fikir banyak kali. Sesiapalah upload video ini. Kalau diperhatikan dengan teliti nampaknya ada orang ketiga disitu. Kemungkinan kawan lelaki Arul ataupun Myra (nama manja mereka). HAHA!

Dibawah ini terdapat Facebook pasangan mereka berdua yang sedang bermanja serta bermesra sambil cium-cium.

Pakwe – https://www.facebook.com/arul.xanders
Makwe – https://www.facebook.com/myraa.chokys

Mari kita saksikan video ini di bawah ini dengan segeara! YEAH!


Menarik bukan video yang dipaparkan di atas ini? Entah apa yang anak muda sekarang fikirkan. Till Jannah, Till Jannah, Till Jannah. Ini yang mereka bangga-banggakan sampai ke syurga dalam keadaan sebegini? Banyak pengaruh cerekarama kot. HEHE!
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment