Artikel Menarik

04 December 2013

Johan As'ari Naik Bosan Dengan Sikap Shila Amzah

PELAKON utama Juvana, Johan As'ari nampaknya kurang senang apabila penyanyi, Shila Amzah sering meluahkan perasaan di media sosial.

Sebelum ini, Johan dan Shila digosipkan hangat bercinta sehinggalah Johan mengakui telah melamar Lana Nordin untuk dijadikan suri hatinya.

Sejak berita itu tersebar, pelantun lagu, Masih Aku Cinta ini sering dilihat meluahkan kata-kata di laman sosial miliknya ekoran kekecewaan itu, namun dalam nada positif.

"Tak apa, jodoh ALLAH yang tentukan, Sha terima siapa pun jodoh Sha. Doakan yang terbaik lagipun ALLAH tahu dan ada hikmah semuanya,” katanya yang menjawab respons peminat di laman mikro Twitter miliknya.

Johan yang ditemui pada Majlis Anugerah Skrin 2013 bagaimanapun menyifatkan tindakan Shila sebagai tidak matang.

"Bagi saya dalam hal begini Shila Amzah menunjukkan sifat yang tidak matang," katanya dipetik daripada portal Gua.com

Berkata kepada portal Oh Bulan pula, Johan percaya, Shila sebenarnya masih melalui fasa kematangan.

"Mungkin sebab sejarah yang pernah dilaluinya. Tapi tak apa, saya faham.

"Kalau dia cakap dia berasa tertipu, tak apalah. Saya belajar untuk memaafkan orang.

"Saya maafkan dia. Dia sahabat saya, sayang saya pada dia akan sama sampai bila-bila," katanya.

Malah Johan turut menegaskan bahawa dia dan Shila tidak pernah bercinta.

"Saya tidak pernah bercinta dengan Shila Amzah. Kenyataan mana yang mengatakan saya dengan dia bercinta?," katanya.

Katanya lagi, Shila turut 'block' semua laman sosial miliknya.
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment