Artikel Menarik

02 December 2013

Sembunyi : Amukan Azazil (2013) - Tonton Online


Sinopsis Filem Sembunyi : Amukan Azazi (2013)

Sembunyi menceritakan kisah Aishah (Diana Danielle), seorang wanita muda yang tinggal selama pendudukan Jepun di Malaya, yang, setelah tak sedarkan diri sementara melarikan diri dari cengkaman tentera Jepun, terbangun di sebuah desa tenang, mundur, nampaknya tak tersentuh oleh Perang.

Para penduduk kampung memberi perlindungan dan dia memulakan kehidupan baru di sana, berteman dengan ketua kampung Ibu Zain (Ummi Aida), Kamal yang tampan dan sopan (Remy Ishak), yang anggun dan cantik Dayang (Emelda Rosmila) dan Melor genit dan menggoda (Sara Ali ).

Tapi akan menjadi jelas bahawa desa itu juga menyembunyikan rahsia lain. Aishah dihantui oleh kehadiran seorang gadis cacat muda yang tidak ada orang lain boleh melihat. Dan Aishah mendapati bahawa suatu jenayah yang tidak diketahui bersembunyi di hutan sekitar kampung di sisinya, makhluk kuno yang membuat penduduk desa sebagai mangsanya, makhluk yang dikenali hanya sebagai Azazil.

Penduduk kampung yang menjaga keamanan mulai gelisah dan membuat satu tawaran dengan makhluk itu, tetapi saat Aisah memasuki desa itu serangan yang terhenti bermula lagi.

Klasifikasi: P13
Genre: Fantasi / Seram
Tarikh Tayangan: 28 Mac 2013
Bahasa: Malay
Pengedar: PRIMEWORKS STUDIOS
Pengarah: Kabir Bhatia
Pelakon: Diana Danielle, Remy Ishak, Umie Aida, Sharnaaz Ahmad, Fizo Omar


Sembunyi : Amukan Azazil (2013) Full Movie (cerita penuh)
Tonton Online
Free Download / Muat Turun Percuma

Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment