Artikel Menarik

29 July 2009

Bila mau siap da?

Lama juga menunggu motor aku iaitu Yamaha 135LC siap.. tetapi tidak siap-siap repair lagi oleh kedai yang claim insurance ne.. dah seminggu dah.. tapi nasib baik dia kata paling lama pon 2 minggu.. maknanya ada lagi seminggu.. tak ape.. aku cuma menunggu sahaja..

Tokey kedai tu kata wakil insurance dari Kuala Lumpur tidak mai lagi nak tangkap gambar.. haiiyaa! eksiden pon mahu tangkap gambar ka? isk isk isk.. apala malang nasibku.. aku nak guna motor tetapi takdak pula..

Aku harap tokey kedai tuh beri tempoh selama 2 minggu.. tidak lah lebih dari 2 minggu.. kalau lebih.. maknanya lambat lagi lah guna motor.. menyeksa la jugak tunggu motor aku ini.. sebab benda ini nak guna seharian.. bukan kadang-kadang sahaja macam kereta..

Apa-apa pon aku hanya mampu berdoa akan dipercepatkan proses membaiki motor aku itu.. sebab tak tahan dah ne nak guna sangat motor.. asyik-asyik pinjam motor ayah aku sahaja.. sampai dia pon tak tahan dan kadang-kadang aku pula kena marah..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment