Artikel Menarik

06 August 2009

Motorsikal ku siap di baiki tetapi..

Motorku iaitu 135LC telah siap dibaiki.. tetapi masih aku tak puas hati ada je yang tak ok lagi walau fork di hadapan telah siap dibaiki..

Hari sabtu ini dia suruh datang balik kedai dia.. masa itulah aku nak tukar ckit barang-barang baru..

Tetapi entahlah aku pon tidak tahu hendak cakap apa.. perasaan ku masih celaru.. walaupun motor siap dibaiki dengan coverset baru.. tapi aku rasa ianya buatan local bukannya original.. itulah menyebabkan aku rasa marah sekali.. tetapi strip cover ja baru.. yang itu aku pon boleh beli sendiri.. cuma beberapa ringgit sahaja..

Apa-apa pon hari sabtu ini aku hendak pergi ke kedai itu balik dan tanyanya kenapa ada alat yang tidak lengkap lagi..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment