Artikel Menarik

05 August 2009

Adakah itu janji yang betul atau sebaliknya?

Aku bengang tambah tension betul la dengan kedai motor ni.. dah la tarik motor aku kata dalam masa 2 minggu motor boleh siap.. tetapi sampai sekarang tidak siap-siap lagi.. kira dalam masa 2 minggu itu hanya kata kosong sahaja.. tetapi genap hari ini la motor aku di kedai itu selama 2 minggu dan esoknya jadilah 2 minggu 1 hari..

Baru petang tadi ingatkan nak pergi ambil motorsikal ku yang telah lama ku tinggalkan di bengkel motorsikal kerana berlaku perlanggaran teruk dengan si apek yang hanya tahu bawa motor sahaja.. Nasib baik aku tidak apa-apa.. tetapi motor aku dah tidak nampak macam motor lagi.. nampak macam roti canai.. dihadapan sahaja.. bukan dikiri dan kanan..

Aku pon nak cerita pon jadi tidak betul dah.. aku harap esok memang betul-betul kedai itu siap membaiki motor aku yang rosak itu iaitu Yamaha 135LC.. lama tidak naik motor itu rasa rindu membuak-buak "macam bini aku pulak"

Insurance cover pon tidak lambat.. paling lambut pon 10 hari buat 1st party macam aku ni.. tapi kedai itu sahaja buat lambat.. nak kata tidak boleh repair.. boleh sahaja kedai itu repair.. dah tahu ambik motor aku sebab nak claim insurance dan ambik duit sedikit.. cepat-cepat la siapkan motor aku itu.. dah la sekarang ini motor ayah aku jadi mangsa aku hendak ke mana-mana dengan motor.. kesian dia..

Dah tahu ambik motor aku.. selepas itu lajulah buat.. ni macam kura-kura dan siput sahaja.. nasib baik tidak kata siput sedut.. hehe.. sedap plak tuh!! apalah aku tengah merapu ini.. dah malam dah ni.. nak tidur dahulu.. diiringi dengan hujan yang menyejukan badan di malam hari..
Tinggalkan KOMEN dan LIKE FACEBOOK tanda SOKONGAN anda!

No comments:

Post a Comment